Међународни фестивал туристичких публикација „Kофер слова“, окупио је 40 Туристичких организација, које су се такмичиле на овом 18 по реду Фестивалу у Kрушевцу.
Свечана додела награда уприличена је 12. октобра у крушевачком Дому синдиката. Бросура Вршац Љубав Вино Ветар, освојила је прву награду у категорији најоригиналнија туристичка публикација.
Ова Брошура, прављена је да привуче визуелно, а истовремено споји штампани медиј са онлине публикацијом на три језика.
Форма омота брошуре је посебно осмишљена, има ручке, тако да може да послужи као торбица. У омоту је унутра планирана позиција за визит карту и џеп у који иде брошура.
Дизајн омота је сведен са основним симболима града: Вршачком кулом и Вршачким планинама. Бордо је боја дефинисана графичким стандардима града, а златотисак даје на лепоти овом једноставном, а упечатљивом решењу.
Дизајн брошуре прати омот у колориту и графичким елементима. Прорезима (посебно израђеним штанцом за брошуру) је истакнуто име града ВРШАЦ.
Тројезични текст у брошури је намерно сведен на минимум. На странама су зато додати QР кодови који воде на странице сајта Туристичке организације Вршац, на коме је проширени текст о свакој битној локацији и објекту Вршца на српском, румунском и мађарском језику.
Задовољни смо и захвални што је жири препознао и наградио добре идеје- аутентичан приступ у дизајну и повезивању штампаних и онлине медија.
Извор: to.vrsac.com