Најавио је увођење нових линија, као и промене на старим. Између осталог, Булајић је истакао оно што је посебно битно за бројне путнике, који од Вршца и успутних станица, иду ка Београду.
Због потреба грађана, све линије које саобраћају из правца Вршца, сада су „продужене“, тако да не завршавају своју линију у станици “Београд центар – Прокоп”, већ настављају кроз ту станицу, до станице Нови Београд и станице Земун.
Да подсетимо, министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре у Влади Републике Србије Горан Весић најавио је да ће се ускоро почети са радовима на реконструкцији и модернизацији железничке пруге Панчево Главна – Вршац – граница са Румунијом. Србија је добила кредит од Међународне банке за обнову и развој (ИБРД) у износу од 51 милион евра и од Француске агенције за развој (АФД), такође у износу од 51 милион евра, на име трошкова сектора железница Србије. Како су навели одговорни, део тих средстава биће искоришћен за плаћање консултантских услуга за израду просторног плана, студије изводљивости са идејним пројектом и студије о процени утицаја на животну средину за реконструкцију и модернизацију железничке пруге Панчево Главна – Вршац – граница са Румунијом.
Средином године Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре расписало је јавни конкурс за израду документације за реконструкцију железнице од Панчева, преко Вршца, до границе са Румунијом. Како се у документу наводи, ова деоница дуга је 87 километара и део је железничког коридора Београд – државна граница са Румунијом, који се сматра једним од најзначајнијих у Европи.
Предвиђено је да се реконструкција и модернизација уради од почетка скретнице у Главној станици Панчево до државне границе, укључујуц́и и унапређење елемената за највишу економски оправдану брзину и дозвољено осовинско оптерец́ење на железничкој прузи.
еВршац